Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2009

Δήλωση υποψηφιότητας για την διεκδίκηση του δημαρχιακού αξιώματος στο διευρυμένο Δήμο Κορινθίων

Κόρινθος, 28 Δεκεμβρίου 2009

Δήλωση υποψηφιότητας Απoστόλου Ε. Παπαφωτίου

για την διεκδίκηση του δημαρχιακού αξιώματος στο διευρυμένο

Δήμο Κορινθίων.

Απευθύνομαι σήμερα, στους πολίτες του Δήμου Κορινθίων και των Δημοτικών Διαμερισμάτων, στους πολίτες των ομόρων Δήμων, οι οποίοι θα συγκροτήσουν τον νέο διευρυμένο Δήμο Κορινθίων.

Υπηρετώ την Τοπική Αυτοδιοίκηση Β’ βαθμού, το θεσμό τής αιρετής Νομαρχιακής Aυτοδιοίκησης από το 1994, έτος πρώτης εφαρμογής του θεσμού. Διαχειρίστηκα, πιστεύω, αποτελεσματικά, τους τομείς ευθύνης που μου ανατέθηκαν.

Μετά από αυτή τη μακρά διαδρομή, σ’ ένα κομβικό σημείο πάλι για την Αυτοδιοίκηση, την επικείμενη ψήφιση και εφαρμογή του Καποδίστρια ΙΙ, αποφάσισα να διεκδικήσω το Δημαρχιακό αξίωμα και να υπηρετήσω τον Α’ βαθμό Αυτοδιοίκησης στη νέα του δομή, στη νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Διοίκησης.

Επιδίωξή μου δεν είναι η διεκδίκηση αξιωμάτων και η ικανοποίηση προσωπικών φιλοδοξιών, όπως άλλωστε η συνεπής πολιτική μου διαδρομή κατέδειξε, αλλά να φανώ χρήσιμος στην πόλη μου με τη γνώση και την πολύτιμη εμπειρία που απέκτησα στη διαδρομή αυτή.

Επιθυμώ να επιστρέψω το ‘’χρέος μου’’ στην κοινωνία που με ανέδειξε, που ζω και δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά, σε μία κοινωνία η οποία επί πολλά χρόνια με τιμά και μέ εμπιστεύεται με την επιλογή της.

Αγωνίζομαι για την επίτευξη μιας ευρύτερης κοινωνικής συμμαχίας πολιτών, πέρα και πάνω από τα κόμματα, με διάθεση για προσφορά, με κοινή πυξίδα ένα καλλίτερο αύριο για την πόλη που όλοι μας αγαπάμε.

Αποτέλεσε και αποτελεί για μένα όνειρο και στόχο ζωής η ανάδειξη της πολιτιστικής μας ταυτότητας και η προβολή και αξιοποίηση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.

Η απόφασή μου αυτή αποτελεί μια συνειδητή και συνεπή επιλογή, αφού το νέο αυτοδιοικητικο τοπίο που διαμορφώνεται στο δήμο μας είναι μια μικρότερη Νομαρχία, δηλ. το θεσμό που υπηρέτησα και υπηρετώ.

Υπαγορεύθηκε επίσης από μια βαθιά αίσθηση ευθύνης, απέναντι σε μία πόλη, η οποία πρέπει να ανταποκριθεί στις σύγχρονες προκλήσεις και ανάγκες των καιρών, στις προσδοκίες των πολιτών της.

Προς αυτή την κατεύθυνση έχω την βεβαιότητα και πεποίθηση ότι μπορώ να τα καταφέρω. Δύναμή μου, τα πολύτιμα εφόδια από την πολύχρονη αυτοδιοικητική διαδρομή μου, από την πορεία μου ως μαχόμενος πολιτικός μηχανικός, από την συγγραφική μου δραστηριότητα, από τις πολυποίκιλες και πολύμορφες δραστηριότητες μου. Σύμμαχός μου, η διαρκής συμμετοχή στο κοινωνικό γίγνεσθαι και στα δρώμενα της πόλης μας και του τόπου μας.

Την απόφαση αυτή την πήρα συζητώντας με πολλούς φίλους και άξιους συνεργάτες μου, καθώς και με τους πολίτες τους οποίους καθημερινά συναντώ και συναναστρέφομαι.

Στο πλευρό μου στέκεται η οικογένεια μου, όπως και όλα αυτά τα χρόνια της ενασχόλησης μου με την αυτοδιοίκηση. Με την ευκαιρία αυτή θέλω να ευχαριστήσω τη σύζυγο μου, Μαργαρίτα Μπίτση-Παπαφωτίου και τα παιδιά μας Χρυσάνθη και Βαγγέλη για την κατανόηση τους. Παρά τό ότι στερήθηκαν πολύτιμο χρόνο, που έπρεπε να τους διαθέσω, με στηρίζουν και συμμετέχουν ενεργά στην μεγάλη αυτή προσπάθεια μου.

Η δήλωση υποψηφιότητός μου ολοκληρώνεται με τη εξής πρόταση. Οι ίδιοι οι πολίτες να επιλέξουν τον Υποψήφιο Δήμαρχο, αυτόν που θεωρούν κατάλληλο να ανταποκριθεί επαρκώς στις απαιτήσεις και τις προκλήσεις των καιρών.

Έτσι ο υποψήφιος, αποτέλεσμα διαφανών και δημοκρατικών διεργασιών, θά απολαμβάνει ευρύτερης συναίνεσης και αποδοχής.

θα έχει αυξημένο κύρος στο ρόλο που καλείται να διαδραματίσει.

Και τούτο διότι πιστεύω πως επιβάλλεται να θεσπιστεί η δημοκρατική συμμετοχή της βάσης στις αποφάσεις για την ανάδειξη υποψηφίων στις περιφερειακές εκλογές. Οι πολίτες πρέπει να συμμετέχουν στο σχεδιασμό και στη λήψη των αποφάσεων και με αυτές να καθορίζουν την πορεία των πραγμάτων που τους αφορούν.

Απευθύνομαι όχι μόνο στους πολίτες του χώρου μου, οι οποίοι θα κληθούν να επιλέξουν υποψήφιο Δήμαρχο σε μια τέτοια διαδικασία που προτείνω, αλλά και σε όλους τους άλλους πολίτες, απευθύνομαι στην ίδια την κοινωνία.

Επιδιώκω τη συστράτευση και τη συμπόρευση με μια πλατιά συμμαχία πολιτών, με κοινούς στόχους και οράματα για το αύριο της πόλης μας, να διαμορφώσω μαζί τους , μία νέα σχέση πολίτη και πόλης, μια σχέση εμπιστοσύνης για μια καλλίτερη Αυτοδιοίκηση.

Μια Αυτοδιοίκηση

Με καλύτερη διαχείριση της καθημερινότητας,

Με μακρόπνοο σχεδιασμό και προγραμματισμό,

Με χρηστή διαχείριση κονδυλίων,

Με αλληλεγγύη για τον συνάνθρωπο μας,

Με σεβασμό στις ιστορικές μνήμες,

Με σχέση διαφάνειας και εντιμότητας,

Με γνώση της ιστορικής διαδρομής του τόπου μας,

Με ανάδειξη, προβολή και αξιοποίηση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, με ιδιαίτερη έμφαση στη σύνδεση των αρχαιολογικών χώρων, στη κατασκευή νέου μεγάλου Μουσείου στην Αρχαία Κόρινθο και άλλες επεμβάσεις.

Με σύνδεση του παρόντος με την Ιστορία για τις δράσεις του μέλλοντος.

Με αγαστή σχέση με το περιβάλλον,

Με αξιοποίηση όλου του ανθρώπινου δυναμικού.

Καλώ όλους τους πολίτες να δώσουμε μαζί τη μάχη

για τη μεγάλη Ανατροπή.

Για μια καλύτερη πόλη,

για μια καλύτερη Κόρινθο,

για την πόλη που θέλουμε , που ονειρευόμαστε και αξίζει σε όλους μας.

Για μια πόλη Αφνειό, αντάξια της ιστορίας και των ανθρώπων της.

Απόστολος Ε. Παπαφωτίου

Υποψήφιος Δήμαρχος για το Διευρυμένο Δήμο Κορινθίων

Πρόεδρος του Λυσίππειου Πνευματικού Κέντρου

Της Ν. Α, Κορινθίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου