Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2010

Κόρινθος , 12 Ιανουαρίου 2010


Προς: κο Αντώνιο Σαμαρά,
Πρόεδρο Νέας Δημοκρατίας
Ρηγίλλης 18 Αθήνα



Αξιότιμε κ. Πρόεδρε,


Επιτρέψατε μου να σας εκφράσω τα ειλικρινή και θερμά μου συγχαρητήρια για την ανάληψη των νέων σας καθηκόντων και να σας ευχηθώ ολόψυχα καλή δύναμη και επιτυχία στο δύσκολο έργο σας.
Ανακοίνωσα πρόσφατα στα τοπικά ΜΜΕ της Κορινθίας την πρόθεσή μου να διεκδικήσω το αξίωμα του δημάρχου στο νέο διευρυμένο δήμο Κορινθίων.
Αιτιολόγησα, όπως όφειλα στην τοπική κοινωνία, την απόφασή μου αυτή με μία πολιτική διακήρυξη, την οποία και σας αποστέλλω, επιθυμώντας, με το προσήκοντα σεβασμό, να σας καταστήσω κοινωνό των σκέψεων μου, όπως η κομματική μου συνείδηση επιβάλλει.
Παραθέτω παράλληλα, συνημμένα στην επιστολή μου αυτή και το βιογραφικό μου προκειμένου να έχετε πληρέστερη ενημέρωση.
Με τις θερμότερες ευχές μου για το νέο έτος καθώς και προσωπική και οικογενειακή ευτυχία.
Είμαι στην διάθεση σας για κάθε επικοινωνία.



Με εκτίμηση,



Απόστολος Ε. Παπαφωτίου
Πολιτικός Μηχανικός Ε.Μ.Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου